Open Bottle - 20 juni
Naar aanleiding van ons 25-jarige bestaan organiseerden we voor het eerst een “Open Bottle namiddag”.
Wie interesse heeft om whisky te ontdekken, kon langskomen tussen 13u en 19u.
Christof Aelbrecht van Gedeelde Vreugde, Jonas Calu van de The Whiskybarn en Geert Lagast boden een groot aantal whisky's aan tegen democratische prijzen.
Daarnaast konden de aanwezigen ook kennis maken met onze WhiskyClub en meer te weten komen over onze activiteiten en onze Clubbotteling 2026 - Glencadam 13y - waarvan er nog een paar flessen beschikbaar zijn !
Ons cateringteam stond weer paraat om de hongerigen te spijzen met een hot dog !
Een gezellige en leuke namiddag met dank aan
- de aanwezigen en in het bijzonder onze clubleden Stefaan, Siebe, Stijn, Michiel, Marjon en Ilse die hun steun kwamen betuigen
- de standhouders Christof, Jonas en Geert voor hun aanwezigheid en aanbod van whisky's
- de bestuursleden en partners voor de organisatie
- Peter & Duikclub Orka